Mode på hög nivå - några favoriter!

Hej!
Här kommer några charmiga bilder från förr i tiden. Jag har nämligen hittat en ny hobby att sitta och blädra i gamla kära fotoalbum, och här kommer ett smakprov! Jag försökte få med några snygga detaljer som vi falkar gärna använde oss av som unga. Vi följde nämligen ALLTID modetrenderna... Se och njuut! :)

Årets hetaste brud minst sagt. Hörselskydden kommer snart bli mode, var så säker! Dom är inte bara snygga, dom hjälper även mot det enormt höga ljud som dammsugarn avger vid dammsugning...

Familjen Falk är på skara sommarland. Solen skiner - glada miner! Frisyrerna är planerade och framför allt enkla. Jag kör som vanligt på vita slingor i hela håret och en jämn, platt frisyr.

Typisk klädsel för maja 5-10 år, klänning och solhatt vill säga! Gärna tillsammans med en snyggt omatchande kofta eller ett par jeans under. Skor: alltid sandaler!

Jag sparade den bästa till sist! Här har ni ägghuvudena falk. Vi gillar hjälmar vi, och självklart tillsammans med solbrillor av alla slag! Kortet är taget på Galdhöpiggen i Norge tror jag.
// MVH Maja


Kommentarer
Postat av: MOS

Hahahahahaha alltid sandaler :D kul bilder!!

2011-04-26 @ 19:46:35
Postat av: elin

hahahahahha detta gjorde min dag! :D haha gillar första bilden....sååå maja :D :D :D

2011-04-27 @ 14:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0