LANZAROOIT!

Ojoj Lanzarote vilket ställe! Det kryllar av pensionärer och engelsmän, dock inte så många med rullator endast några med permobil.
Vädret här har inte varit det bästa precis, vi började tro att vi skulle få åka hem lika bleka som vi var när vi kom hit. 
Men väderguden har visat sig från sin bästa sida idag och gett oss massa sol! Jag har dock blivit fläckig.. likt en dalmatin. Min mor sa till mig att smörja mig och jag tänkte att det var inte så noga så jag kleta på lite här och där. 
Det visade sig vara dumt, det ska tydligen smörjas i jämna lager.. Lite bränd på en del ställen och blek på andra men det är smällar man får ta!
Jag har även varit kartläsare här och en sak säger jag att Tina Thörner borde nog se sig om efter ett nytt jobb, för jag var ruskigt bra;)
Alla i bilen förstod dock inte mina kommandon som tex "kör bortåt"  "sväng snett uppåt" "sväng däråt"
Mor var mer än förtvivlad, och då ska vi inte ens prata om vad Johan var. Vi körde fel i ca tusen rondeller eftersom de inte förstod mina glasklara instruktioner. Men slutet gott allting gott!

Vi har besökt en riktigt cooooool katus farm, men coolast på denna bild måste vara mina fötter!
Men Mos och Majs ha det gött där ni är så ses vi snart !

Kommentarer
Postat av: Mosigosi

haha kaktusfarm! ;)

2011-04-07 @ 00:29:32
Postat av: majsanfalken

wiiii va cool du är surfarn!! àààààà va kul! och jag önskar mig kaktusen pà bilden i present hhihi ;) ha det bäst sà ses vi snart! pussokram

2011-04-07 @ 15:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0