Kakkalas

Tur att Julia har fyllt år för imorgon är det kakkalas! Det ska bli gott. Jag och Linnea väckte Julia med vacker sång och presenter på hennes födelsedag. Jag gav Julia ett paket med proteinbars, jag tror hon blev överglad!
Nu är jag super trött så det ska bli skönt med vila på söndag och då ska jag och Linneson få åka till Orlando, kul kul!

I natt blev vi överraskade av våra kära grannar som knackade på hos oss och frågade om dom fick sova här för i deras stuga var det massa kackerlackisar överallt. Självklart var dom varmt välkomna hos oss, vi har det ju faktiskt ett helt rum över nu när vi bara är 3 kvar.

Här kommer en fin fin bild på oss om det är någon som mot all förmodan inte vet vem Linnesson är:


//Mos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0