Jag tycker om er så jag spricker

Godkväll!
Nyss kom josefin inspringandes och jag fick en bamsekram.
"Jag kom precis till Torsby, jag slängde bara väskorna sen sprang jag hit."
Innan det var jag nere på skid för jag hade hört rykten att jag hade en överraskning i mitt skåp. Då hittade jag ett påskägg fullt med godis av lilla stina. Hon hade även rengjort mina skidor, lagt på parafin (stavning?) och min bur såg helt nystädad ut.

Sen satt jag bläddra i min kalender och då hittade jag ett meddelande från moa skrivet någonstans mitt i allt:
"Hej maja, måste bara säga att du är BÄST! Och jag menar verkligen BÄST<3:D /Mos"

Imorgon ska jag krama ihjäl elin, och i veckan ska jag äta middag med emilie.
JAG TYCKER OM ER SÅ JAG SPRICKER!!

När jag bläddrade i kalendern hittade jag även förra årets största nära-döden-upplevelse: Göteborgsvarvet. Ska försöka upprepa förra årets bravad, kanske lite bättre om jag får önska då ;)
För er som inte ser vad det står på bilden så står det "Göteborgsvarvet, GO FOR GOLD" Hehehe.. /Majs


Kommentarer
Postat av: Mos

Du är okej du med!

2011-04-11 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0