Jag ser ut som en orm

Hejsan! =)
Igår bet jag av halva min tunga kändes det som. Det kan ju tyckas lite onödigt, jag vet. Det var under en frivändning som mitt huvud plötsligt fick för sig att luta sig lite framåt samtidigt som skivstången var påväg upp. Ingen bra kombination direkt då min flämtande tunga var precis mellan tänderna. Jag fick två fina hack på tungspetsen, och jag tycker själv jag jag ser ut lite som en orm.

Idag har jag gjort fysikprov. Det gick faktiskt braaaa tror jag =) igår gjorde jag kemiprov och imorgon är det matteprov. Jag tänkte ta allt på samma gång nu när jag ändå håller på typ.. Men det gör inget för just nu går jag mest o laddar till lördag! Då ska vi till boda borg i karlskoga och knäcka rekordtiden hehe. Jag, stina o hanna i samma lag kan ju inte sluta i annat än...katastrof!? Tyvärr fick jag hela 2/3 av systrar Nilsson... ;) maximal otur var ordet!

Och just det! Ikväll eller imorgon ska ni få se "Maja testar någonting" här på bloggen. Håll utkik haha..
Många hälsningar från Valbersvägen 19b! //Majs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0