IDAG ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR IDAG FÅR JAG TRÄFFA MOA KEXCHOKLAD!

HEJ! :D
Idag är en riktigt extra bra dag känner jag på mig. Ikväll ska jag nämligen träffa mos ärtan wikberg!!! Som jag längtat i drygt 3 veckor nu! Hon anländer med ett okänt tåg någon gång under eftermiddagen/kvällen, men eftersom Moa är en ytterst eftertrakad person just idag, trodde jag först jag skulle behöva boka tid för att se henne. Men snäll som hon var sa hon att hon kunde vinka gratis från sitt fönster till mig ;) Jag lääängtar som sagt!

Igår var vi på Boda borg i drygt 8 timmar. Vårt lag vann, men priset var högt hehe. Ja, alla lag har nog sönderslagna ben kanske men detta är bilder på mina och stinas ben. Trots att jag på min bild försökte få med mina knän med blåmärken som inte riktigt kommit fram än tror jag att stina "vann" den tävlingen ganska överlägset...


Någa kommentarer under dagen:
"-Men AAAAAAAAAAAAAJ SE DIG FÖR! DU KAN JAG FÖR "#¤ INTE STÄLLA DIG PÅ MITT HUVUD"
"-Hur många stämplar har ni?" (vanligaste kommentaren)
Stina- "Jag tar klätterväggen denna gången maja." Sekunden senare hör man en duns och ser en röd lampa. "Oj förlåt..."
Kille ur personalen- "Er mentala metod fungerade inte riktigt såg jag..."

Ja sista kommentaren skrattade vi åt hela vägen hem...vi gjorde bort oss lite inför "personalen" då vi försökte fuska i det svåraste rummet av alla...ooopps!
// från en glad maja

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehehehehehehe jag fixar det här maja! DUNS. "oj"



<3

2011-04-24 @ 09:39:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0