Gladis påskis!

Hej och gladis påskis som moa skulle sagt! =)
Lovet i Ulricehamn rullar på, och njuter mest av solen. Jag har inte gjort mycket trots mina meterlånga att-göra-listor. Men det gör ingenting för jag trivs ändå! :) och då spelar det ju ingen roll om mina listor blir avprickade eller inte så länge jag mår bra hihi. Lite har jag ändå hunnit med, bland annat släpat fram vår gamla enhjuling ur förrådet. Jag upptäckte att mina "fullärda" kunskaper hade försvunnit till stor del, men det var skoj ändå!

Jag har även varit på Elfborgs-match, där dom utklassade Malmö FF i en kul match! Där hann vi även med lite shopping, vilket uppskattades av alla. Som finfin avslutning på shoppingen åt vi glass.

Nu har jag precis varit på skidavslutning med klubben och sett massor av ungdomar/barn springa runt. Söta!
Här kommer en glad bild på mig =) Hälsningar från majabaja

Kommentarer
Postat av: mallan brallan

jag älskar dina skoooooor maja!!! :)

2011-04-26 @ 09:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0