Floridada, España och pensionärs-Lanzarote!

Godkväll!
Där har ni alla tre ställena grannfejden kommer befinna sig om drygt 24 timmar. Mos är självklart kvar i USA, jag åker till Spanien och Jossis drar till Lanzarote! :D Jag tror vi kommer ha en grym vecka och jag ser såhäääär mycket fram emot allt! Ska försöka knäppa fina kort och skapa mig lite livserfarenhet tänkte jag. Och flumma som vanligt för det kan jag. :)

Min mobil verkade idag gått in i väggen helt så den är död. En till som gick in i väggen var stina under vår löptur haha. Det var hon själv som sa det! Denna kvälll har jag o elin haft avskedskalas. Det var skojsigt! Dessutom håller jag på att spela sönder världens för tillfället bästa låt. Här kommer den: http://www.youtube.com/watch?v=UYIAfiVGluk Nu ska jag sova. Vi hörs alla trogna läsare! //Majs den glada

Florida-bruden:

Spanien-bruden:

Lanzarote-bruden:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0