En vrickad dag i U-hamn

Hej!
Idag har jag blang annat hängt med min snygga vän emilie. Vi trivs tillsammans för vi är lika "fulsnygga" båda två. (se bild) Jag försökte diagnosera hennes mystiska smärta i knät med hjälp av en idrottsskador-bok. Det gick sådär, och mitt försök till att spela doktor var ganska misslyckat...

På förmiddagen gjorde jag mitt första, och om jag fick bestämma sista cykelpass för det här året.  Problemet när jag cyklar är att jag verkligen inte kommer framåt. Förutom att jag kör som en snigel är det superjobbigt också, och hur detta nu hänger ihop!? Mitt ute i skogen blev jag så arg så jag skrek "JAG HATAR DEN HÄR xxxxx CYKLINGEN! Efter dom fina orden (som jag lite snyggt skrev som xxxxx istället) kändes det bättre och jag kunde cykla vidare hehe. Aggressivitet är bra!

Innan cykelpremiären gjorde jag även en liten kort rullskidspremiär och det var skoj! Jag tackar i alla fall för att jag INTE är cyklist på heltid, och att det finns roligare saker som att springa och åka rullskidor. :) Dock har jag fått lite skoskav från mina rosa pärlor (=joggingskor) tyvärr... Skoskavet resulterade i att det var totalt omöjligt att ha på högra skon, och detta gjorde att jag under cyklingen fick ha pappas högra sko, och under rullskidorna pappas högra pjäxa. Det var snyggt.

Sist kommer en bild på Burre Falk. Han är bäst och jag önskade att han bodde i torsby.

//Glada påskhälsningar från majs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0