Back to reality

Äntligen hemma! Hem till internet, regn och kyla. Igår fick jag och Linnea uppleva en minst sagt skakig flygresa hem från Mallis. Jag var livrädd och Linnea sa att piloten troligen var en prao-elev som aldrig flugit förut för den riktiga piloten var sjuk, det kändes i alla fall som det. Som tur är överlevde vi.
Jag har inga bilder att visa i nuläget men Linneas GoPro är full med snygga bilder och filmer! Våran lilla resa har varit spännande och förutom att träna hårt och mycket har vi badat i havet, sett soluppgången över bergen, skrattat och kollat hur många filmer som helst:) Roligast var när Linnea visade filmen Taken som handlar om 2 tonårstjejer som åker själva utomlands och blir kidnappade, jag kunde inte sova så bra den natten kan man minst sagt säga... Annars har filmutbudet mestadels bestått av Johan falk filmer, inte Majas pappa, utan den andra Johan Falk. Våran favorit i filmerna är Frank!!
Inatt sov jag hos family Stensils och imorse blev jag väckt till pankaksfrukost, mums! Idag har jag också fått min iPhone och hämtat ett bar skor på posten, höstlovet levererar!

See ya //
Mos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0