Det är inte alltid så lätt

Hej bästa bloggläsare!
Det har inte bloggats från min sida på ett tag. Jag har haft höstlov och varit hemma i en dryg vecka. Träffat kompisar och skrattat tills jag inte vetat ut eller in! Men sen har allt inte varit så kul. Har fått reda på att jag har TWAR, vilket ändrar ganska mycket. Det är inte hela världen, men dagarna blir lite längre än de brukar och tålamodet prövas. 
 
Ingen träning eller tävling på 6 veckor först, sen får vi se! Vintern är lång. =) så nu vet ni det! Bloggen får ligga nere ett tag, från min sida iaf! Må väl=) /Kram Majis
peppar mig själv med en finfin bild! Peace, love and understanding.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Styrkekramar <3

2012-11-04 @ 20:23:03
URL: http://sandraolssson.devote.se
Postat av: juliaj

Krya på dig maja! Du är snart tillbaka! KRAMAR

2012-11-05 @ 14:07:25
URL: http://juliaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0